بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

به سلامتی تو

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
به سلامتی تو

 

 

 به سلامتی تو که وقتی بغلت کردم تمام تنم لرزید!

 

 

نه واسه خوشحالی یا عشق بازی !

 

واسه ترس از فرداهای بدون تو!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت9:12---16 اسفند 1391
سلام گلم خوبی مرسی بهم سرزدی راس میگیاقالبمون مث همدیگس از وبتم خوشم اومد اگه دوس داشتی همو لینک کنیم بهم خبر بده عزیزم
فدای تو ستاره
بازم بیا پیشم گلم


Ghazal
ساعت22:58---17 بهمن 1391
)

محدثه
ساعت14:23---14 بهمن 1391
سلام وب زيبايي داري
ممنون كه به وبم اومدي


نعیمی پور
ساعت21:28---11 بهمن 1391
سلام وب زیبایی دارید لینکتون کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,;ساعت2:3;توسط امین; | |